PhD.

• Thread starter morecode1234567890
  • Start date
M

morecode1234567890

Guest
Jeg har nylig ferdig med mine studier i elektronisk (MS).Vet, er jeg på utkikk etter et sted hvor jeg kan utvikle meg doktorgradsavhandling.Jeg har jobbet i høy hastighet interchip signalering systemer.Jeg har allerede laget, men aldri sende noe til et støperi, klokke utvinning krets i H-GaAs-III/IV.Deretter gjorde jeg en fase interpolator i SiGe 035 BiCMOS.Jeg har gjort analoge elektronisk, men jeg har ikke noe problem å flytte til enhver HDL språk, fordi jeg har en bred kunnskap om dem også.

Jeg leter etter et universitet eller en bedrift som tillater meg å jobbe (for få penger til å leve) for så og la meg enoght tid til å skaffe meg PhD.

Noen som vet om jeg kan obain noe slikt i Europa?

Dersom du ønsker å starte en PhD-kurset i England kan du be om et storslagent.Den årlig lønn er gjennomsnittlig like å ₤ 12000 avhengig mest på universitetet (faktisk på instituttet).

It is pointless to say that if you take the grand you don't have to pay any fees in the University... Hvis du vil sjekke listen med universiteter ifølge evalueringen av avdelinger kan du ta en titt på følgende link:

http://education.guardian.co.uk/universityguide2004/

Personlig talt, hvis jeg var i din posisjon, ville jeg foretrekker å se aktiviteter i Forskningsfelt for hver University (ved å sjekke hva de har publisert de siste årene) enn å ta listen bokstavelig.

Jeg er ganske sikker på at hvis du sender en e-post inkludert en CV og en forespørsel om en PhD kurs til universitetet du vil få svar.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back