PIC-kontroller med USB

D

daviddlc

Guest
Jeg trenger å lage et prosjekt for å sende kommandoer til en PIC-kontroller (jeg vet ikke hvilken enda) med USB og hjelp C.

Hva er det jeg må begynne å jobbe på dette prosjektet?

Finnes det en bestemt versjon av C?
På kontrolleren side er det et program jeg kan bruke eller Er jeg trenger å programmere USB-delen?
Eventuelle spesielle overskrifter eller drivere for C?

Behage hjelpe meg ut.

Gionee to mało znana w naszym kraju marka pochodząca z Chin. Jednak ostatnimi czasy tamtejsi producenci coraz lepiej radzą sobie na rynku światowym i próbują kusić potencjalnego użytkownika niezłym sprzętem za małe pieniądze. Jednak jak wyróżnić się, jeżeli tak wiele firm Państwa Środka dokonuje ekspansji na inne rynki? Stworzyć ładny telefon, któr...

Read more...

Hallo,

Microchip's usb forum er en god start for prosjektet.Ta en titt på dette: http://forum.microchip.com/tm.aspx?m=123533

Hilsen,
Franck.

daviddlc skrev:

Jeg trenger å lage et prosjekt for å sende kommandoer til en PIC-kontroller (jeg vet ikke hvilken enda) med USB og hjelp C.Behage hjelpe meg ut.

Det er i utgangspunktet en utgang ved hjelp av en PIC koblet til datamaskinen med USB, så du vil sette utgang status ved hjelp av et program på datamaskinen.

Takk.

daviddlc skrev:

Det er i utgangspunktet en utgang ved hjelp av en PIC koblet til datamaskinen med USB, så du vil sette utgang status ved hjelp av et program på datamaskinen.Takk.

Jeg har valgt 18F2455, vil jeg sjekke linkene du sendte til meg.

Takk.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back