PicoBlaze og Assembly Program - Hjelp

L

LuCaCoS

Guest
Hallo,

Jeg har seriøse "tid" problem!
Jeg trenger din hjelp for et prosjekt for PicoBlaze.
i dette prosjektet har jeg først til å skrive montering kode / program for picoblaze
beskriver en slags brannalarmanlegg som da jeg vil bruke det
i Xilinx ISE 9,2 programmet i et eldre program / system som en komponent.-= AIM =-Fastsetting av parameterne vil bli via en terminal program som blir kjørt i en PC, og som vil kommunisere med kortet at vi bruker via seriell tilkobling (Terminal v1.9b).

Prosessoren Picoblaze vil motta parametrene via en enhet UART som vil bli koblet på dette i form av regionale og beskrivelsen som i VHDL komponentene UART er klar. Parametrene vil bli 5, som er følgende: den øvre grensen for temperaturen for lav risiko og høy risiko moduser og tidsintervaller (i sekunder) blant de påfølgende prøvetakinger for hver modus (sampling perioder).
Hver parameter er representert med 3 siffer, og det kan ta verdier i intervallet [0, 255].
Driften av systemet vil begynne etter at det totalt mottar alle parametere via terminalen, 15 continuant (uten tomrom) tegn.
-= Parametere =-1) Lav risiko - L: den første situasjonen og den som er funnet i hovedsak noden / system på varigheten av en dag av lav venturousness for branner.Slike regnes dagene med temperaturer i området på 20-30 C. I denne modusen node hver 10 sek kalle en sensor / ROM å gi en måling av temperatur og etter som mottar og sender trådløst i det sentrale node system av nettverk ( kan station).Vi bryr oss om temperatur og tid!

2) Høy risiko - H: situasjonen i det forventes at det blir funnet i hovedsak en node / system på varigheten av en dag av høy venturousness for branner.Slike regnes dagene med temperaturer i området på 30-40 C. I denne modusen node hver 5 sek ringe sensor / ROM å gi en måling av temperatur og han sender trådløst i den sentrale node i nettverket.Vi bryr oss om temperatur og tid!

3) Emergency - E: situasjonen i det er ventet at vil komme inn en node når er funnet i nærheten i pannen av varmen.Slike tilfelle er ventet i temperaturer på regionen 40-127 C. I denne modusen hver node 1 sek samtaler sensoren / ROM å gi en måling av temperatur og han sender trådløst.Vi bryr oss om temperatur og tid!
Fastsetting av parameterne vil bli via en terminal program som blir kjørt i en PC, og som vil kommunisere med kortet at vi bruker via seriell tilkobling (Terminal v1.9b).
Prosessoren Picoblaze vil motta parametrene via en enhet UART som vil bli koblet på dette i form av regionale og beskrivelsen som i VHDL komponentene UART er klar.Vi må oversette disse parameterne til montering kode som leser Picoblaze!Jeg trenger hjelp ... det er noen forsamling koden for dette problemet!

Jeg ser frem til Deres svar ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back