PICos18 opplæringen ikke kompilere ikke

Y

yasser_shoukry

Guest
Jeg er en nybegynner for PICos18, jeg nettopp lastet ned den, fungerte helt likt hva opplæringen sier men det kompilerer ikke,

-------------------------------------------------- ------------------------------
Lag: Målet "C: \ Documents and Settings \ Shoukry Brothers \ Skrivebord \ Picos prosjektet \ picos2.cof" er utdatert.
Utfører: "F: \ Microchip \ MCC18 \ bin \ mplink.exe" / l "F: \ Microchip \ MCC18 \ lib" / L "D: \ Yasser \ Graduation Prosjekt \ Andre \ Tools \ PICos18 \ PICos18_v2_09 \ Kernel" " D: \ Yasser \ Graduation Prosjekt \ Andre \ Tools \ PICos18 \ PICos18_v2_09 \ Linker \ 18f452.lkr "" D: \ Yasser \ Graduation Prosjekt \ Andre \ Tools \ PICos18 \ PICos18_v2_09 \ Prosjekt \ MyApp \ int.o "" D: \ Yasser \ Graduation Prosjekt \ Andre \ Tools \ PICos18 \ PICos18_v2_09 \ Prosjekt \ MyApp \ main.o "" D: \ Yasser \ Graduation Prosjekt \ Andre \ Tools \ PICos18 \ PICos18_v2_09 \ Prosjekt \ MyApp \ taskdesc.o "" D: \ Yasser \ Graduation Prosjekt \ Andre \ Tools \ PICos18 \ PICos18_v2_09 \ Prosjekt \ MyApp \ tsk_task0.o "/ o" picos2.cof "/ M" picos2.map "
4,02 MPLINK, Linker
Copyright (c) 2006 Microchip Technology Inc.
Feil - ikke kunne finne filen 'PICos18iz.o'.
Feil: 1

BYGGE FAILED: Fri Dec 01 18:07:41 2006

-------------------------------------------------- -----

hva jeg har oppdaget er at kjernen mappen ikke inneholder noen. o-fil, alle filer som skal være. o er. c ikke. o.
Hva bør jeg gjøre?

Takk på forhånd

Ok, det problemet møtte meg også og her er løsningen:
Last ned denne versjonen av RTOS:http://www.picos18.com/Download/PICos18_v2_10.zip
Pakk ut til C: \ PICos18 \ DirectoryDu kan finne i C: \ PICos18 \ Kernel \ at alle filer som trengs er der!
Prøv dette og fortelle meg om noen problem eksisterer.
HilsenLagt etter 14 minutter:Du kan kompilere det selv da dette medlemmet gjorde i dette innlegget:
http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=191719

godt takk for at info var jeg også har det samme problemet ...

hallo

Du kan konsultere picos18.com.Det er et forum der du kan legge inn spørsmål.
Skaperen av PICos18 kan hjelpe deg.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back