PICos18 opplæringen ikke kompilere ikke

Y

yasser_shoukry

Guest
Jeg er en nybegynner for PICos18, jeg nettopp lastet ned den, fungerte helt likt hva opplæringen sier men det kompilerer ikke,

-------------------------------------------------- ------------------------------
Lag: Målet "C: \ Documents and Settings \ Shoukry Brothers \ Skrivebord \ Picos prosjektet \ picos2.cof" er utdatert.
Utfører: "F: \ Microchip \ MCC18 \ bin \ mplink.exe" / l "F: \ Microchip \ MCC18 \ lib" / L "D: \ Yasser \ Graduation Prosjekt \ Andre \ Tools \ PICos18 \ PICos18_v2_09 \ Kernel" " D: \ Yasser \ Graduation Prosjekt \ Andre \ Tools \ PICos18 \ PICos18_v2_09 \ Linker \ 18f452.lkr "" D: \ Yasser \ Graduation Prosjekt \ Andre \ Tools \ PICos18 \ PICos18_v2_09 \ Prosjekt \ MyApp \ int.o "" D: \ Yasser \ Graduation Prosjekt \ Andre \ Tools \ PICos18 \ PICos18_v2_09 \ Prosjekt \ MyApp \ main.o "" D: \ Yasser \ Graduation Prosjekt \ Andre \ Tools \ PICos18 \ PICos18_v2_09 \ Prosjekt \ MyApp \ taskdesc.o "" D: \ Yasser \ Graduation Prosjekt \ Andre \ Tools \ PICos18 \ PICos18_v2_09 \ Prosjekt \ MyApp \ tsk_task0.o "/ o" picos2.cof "/ M" picos2.map "
4,02 MPLINK, Linker
Copyright (c) 2006 Microchip Technology Inc.
Feil - ikke kunne finne filen 'PICos18iz.o'.
Feil: 1

BYGGE FAILED: Fri Dec 01 18:07:41 2006

-------------------------------------------------- -----

hva jeg har oppdaget er at kjernen mappen ikke inneholder noen. o-fil, alle filer som skal være. o er. c ikke. o.
Hva bør jeg gjøre?

Takk på forhånd

Ok, det problemet møtte meg også og her er løsningen:
Last ned denne versjonen av RTOS:http://www.picos18.com/Download/PICos18_v2_10.zip
Pakk ut til C: \ PICos18 \ DirectoryDu kan finne i C: \ PICos18 \ Kernel \ at alle filer som trengs er der!
Prøv dette og fortelle meg om noen problem eksisterer.
HilsenLagt etter 14 minutter:Du kan kompilere det selv da dette medlemmet gjorde i dette innlegget:
http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=191719