Pin navnene i oppsettet

M

malizevzek

Guest
Det er en mulighet for å velge et lag for Pin navn.Standard er tekst.Hva skjer hvis jeg velger alternativet "samme som pin lag", dvs. hvis min pin navn er i MET1, for eksempel?Betyr dette at jeg får dette navnet fysisk anlagt i MET1?Jeg gjorde DRC sjekk, og jeg fikk ingen feil, selv om metallet linjene som brukes for bokstaver ville bli for tynn.

Sjekk i LVS.Du får en feilmelding hvis du bruker feil lag.(M1.pt eller TXT er informasjonen laget. Kanskje ikke sjekket i DRC)

Jeg sjekket det i LVS i tillegg og fikk ingen feil, noe som forvirret meg, siden jeg ventet dem.
are actually implemented in physical layout if their layer is MET1?

Vet noen om Pin navnet
er faktisk gjennomført i fysisk utforming dersom laget er MET1?

Assura eller Calibre?andre feil?eller alle rent?

Det pinname kan fab i metall du velger som i Fab brikken, kan jeg se teksten.(tenk, ikke sikker)

Teksten Navnet må være i samsvar med laget bekreftelsen verktøyene bruker til regognise pinner.

For cadence virtuoso ,35 u tsmc tech.

For eksempel bruker vi dracula og Herkules, og LVS tekstlaget er met1-Dr.
og met2-Dr etc.

Legge det samme som pin lag wont gjøre noe som du bare setter met1 på toppen av met1, hvis du fusjonerte dem ville det forsvinne.

bruker metal1 som en etikett gjorde det passere LVS?

k_90 skrev:

Teksten Navnet må være i samsvar med laget bekreftelsen verktøyene bruker til regognise pinner.For cadence virtuoso ,35 u tsmc tech.For eksempel bruker vi dracula og Herkules, og LVS tekstlaget er met1-Dr.

og met2-Dr etc.Legge det samme som pin lag wont gjøre noe som du bare setter met1 på toppen av met1, hvis du fusjonerte dem ville det forsvinne.bruker metal1 som en etikett gjorde det passere LVS?

diva og assura må bruke pinner for å bestemme riktig netto navnet.Du kan teste dette skal gi nytt navn en knappenål til feil ett eller fjerne den.dvs. lage LVS pause.

Jeg would'nt bruke Met1 dg for etiketter bare bruke doc tekst eller etikett tekst i tilfelle en etikett overlapper en knappenål og rapporter kort.

beste jeg kan tilby

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back