Please help me om min CoCentric 2002.05

S

Serenade

Guest
Da jeg fulgte anvisningene i "Getting Start med CoCentric System Studio" å bygge opp en dataflyt Graph modell, en feil ble funnet på generasjon av C-kode.Det synes som CCSS har installert riktig og lisensen og miljø vars var også riktig innstilt.Jeg limer feilen informerer her, og håper noen kan gi meg noen råd.Takk.Generere kildekoden for modellen "library_dfg / model_dfg '...FEIL:
Feil i samling av interne formater ved utføring: exec
/ EDA / Synopsys / css / linux / ccss / Esterel / iclc / home / Neo / ccss_sim / mode
l_dfg / model_dfg_mach.ic-o
/ home / Neo / ccss_sim / model_dfg / model_dfg_mach.lc, barn drept:
segmentering brudd <compile_internal_form ats>

Hva er din plattform?Hvis det er Solaris, kan du prøve å installere gnusolaris stedet for Solaris.I tillegg bør du konfigurere c kompilatoren riktig.Det er en confiuration fil fulgte med ccss utgivelsen under plattformen katalogen.Det kalles sourceme.csh eller sourceme.sh avhengig shellet.Det er også en readme-fil.Du kan finne noe informasjon.

Og jeg har et spørsmål ...
Jeg installerte linux versjonen CoCentric Studio 2003.12.
OS er Advanced Server 2.1.
Men jeg kan ikke kode oppretting fordi verktøyet rapporterer undefinded symbolet listen under simulering.
Hva er problemet?

best77 skrev:

Og jeg har et spørsmål ...

Jeg installerte linux versjonen CoCentric Studio 2003.12.

OS er Advanced Server 2.1.

Men jeg kan ikke kode oppretting fordi verktøyet rapporterer undefinded symbolet listen under simulering.

Hva er problemet?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back