Please: Lavpris (float-punkt) DSP sugestion

A

andre_teprom

Guest
Hei Alle,

Jeg søker noen DSP med flyte-punkt ALU, eller faste punkt 32bits multiplikasjon.
Noen som har noen sugestion?Takk på forhånd

Texas Instruments (www.ti.com) selger floating point DSP (C67xx familien) og Floating-Point Digital Signal Controllers (TMS320F283xx) som er en slags hybrid mellom DSP og MCU.
Også Analog Devices (www.analog.com) produserer floating point DSP (SHARC og Tiger SHARC familier).Jeg vet ikke om Honeywell (tidligere Motorola) har floating point DSPs.
Hvis Floating Point-støtte er ikke et must, har du bare å velge etter dine behov blant et bredt spekter av prosessor familier tilbys av ovenfor produsenter.

Hilsen
Mowgli

Takk.

Vel, jobbet jeg på en del av utviklingen av et produkt som bruker blackfinn, og jeg tror det er veldig vanskelig å fungere, skyldes det synes å være en mikroprosessor stedet microcontroler.Vet du om prisen for TMS320xxx familly DSPs?

hilsen

Hallo,
tiden jobber jeg med C6416 enheten.Det er ikke en billig prosessor: den koster mer enn 200 $.
For å finne priser og tilgjengelighet for andre enheter går til
http://focus.ti.com/dsp/docs/dspsupporttechdocs.tsp?sectionId=3&tabId=409&techDoc=5&familyId=132&documentCategoryId=5
og spørringen for CPU du er interessert i.

Hilsen
Mowgli

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back