PLL bruker fpga

Mener du implementere PLL bruker verilog koden?Jeg Dun forstå hvorfor du vil implment PLL.I Virtex 5, kan du enkelt instantiate den PLL og bruker den.Det
er lett hvis du lese dokumentet.Husk PLL har analog krets innsiden.Jeg Dun tror vi kan lage den i FPGA.Vi bør i det coregen.

Takk.

Hei,
Mange av FPGA familier kommer med med PLLs eller DCM (Digital klokke ledere).Eksempel stratix-II, Vertix-II har dem.Du må skrive en wrapper rundt disse for å gjøre det cmatible med PLL.Men de tilbyr begrenset funksjonalitet som compaired med analog PLLs i ASIC.DCMs
doesnt gi muligheter til å endre multiplier & skillelinjen i RUN tid.Du trenger å fikse dem under syntese.

Jeg dont overveie det hvis du har analog pll modul, som du kan putte i FPGA som det er.
Håper dette vil hjelpe deg.

Best flaks,
Ram

Jeg føler det ikke er mulig å gjennomføre en PLL i FPGA (uten noen spesielle enheter som DCM).Har du kommer over noen ckt (digital) med combinational eller sekvensiell logikk som kan gi mer frekvensen signal enn klokken vi spise?i studier eller arbeid?

se SN74LS297 digital pll Datasheet

FPGA Based DPLL Approach Leverer Wide-Lock Range
http://www.mountainengineering.com/CommsDesign/CommsDesign% 20 -% 20FPGA-Based% 20DPLL% 20Approach% 20Delivers% 20Wide-Lock% 20Range.htm
Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget

Hva enheten bruker du?Hvorfor u vil implementere pll?Hm ...i Xilinx, u kan bruke kjernen gen å generere dll / DCM.Håper dette hjelper.

u må bruke coregen for bruk av pll inni en fpga .... Jeg tror ikke u kan skrive noen verilog / vhdl koden for det ...

Hva
er coregen?
Er det mulig å bruke den
er implementert pll i fpga basert modem?
of fpga?

Hva
er frekvensen kjennetegner

fpga?

Takk

Jeg tror at du kan skrive en men du bør
1 - design parameterne
2-konvertere hver analog blokk til sine digitale tilsvarende (PD = mult, LBF = IIR, VCO = NCO) og så videre
Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back