plz fortelle meg forskjellige DAK-verktøy som brukes i hver IC stadier

D

deepavs

Guest
hi plz fortelle meg forskjellige DAK-verktøy som brukes i hver IC stadier .............. (Slik som for layout vi bruker magi, tråkkfrekvens etc)

For IC desing i den forstand u ønsker simuleringsverktøy?

Du må være mer konkret i dette spørsmålet Har u trenger strømmen for analog / digital / blandet signal eller Full tilpassede / semi coustom

VLSI CAD Verktøy:... 1) Tanner verktøy, 2) Xilinx ISE, 3) Mentor Graphics, 4) Synopsys, 5) CADENCE, 6) Magic...

For IC desing i den forstand u ønsker simuleringsverktøy? Jeg trenger cad verktøy som brukes med start fra design til layout ..... Jeg vil vite verktøy hvert trinn .... simulering er ett stadium av IC design høyre ........ [Size = 2] [color = # 999999] Lagt etter 2 minutter: [/color] [/size]

Finn attachemnt .. På siste side i dokumentet fullstendige detaljer om Design flyt og verktøyene som brukes er gitt ..

du ønsker å se front end verktøy eller backend verktøy?

[Size = 6] ou ønsker å se front end verktøy eller backend verktøyene [/size] Både front end og back end [size = 2] [color = # 999999] Lagt etter 5 minutter: [/color] [/ size ] [size = 6] "Du må være mer konkret i dette spørsmålet Har u trenger strømmen for analog / digital / blandet signal eller Full tilpassede / semi coustom" [/size] kan u fortelle meg for full tilpasset design

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back