Plz hjelpe meg (beregning S21 i FDTD)

M

maryam sh

Guest
Hei alle, hvordan kan jeg beregne S21 parameter for microstrip som spent med gaussisk puls fra total / spredt felt? Jeg ønsker å trekke S21 direkte fra E-felt. takk.

Jeg ønsker å fortelle deg at S21 er beregnet ved scattring felt i den andre porten delt på incedent felt i den første porten så calculat Escattered i havn to så nå dele den på E hendelsen i havn en en hjelp jeg vil du skal sende meg deg FDTD program fordi jeg har et stort problem i min jeg bruker PML og jeg har un lik refleksjon fra den e-post: ahmedsk_zf81@yahoo.com

hei se denne filen, har jeg en 3D FDTD kode for en icrostrip at jeg beregne Sij, så hvis du trenger bare spørre meg. beste ønsker

hei helio1972 Jeg trenger koden din også, setter jeg pris Ur hjelp, anser min e: jamywood4000@yahoo.com~~V

Hei, kan du beregne S21 parameter ved å ta enten Fast Fourier Transform (FFT) eller descrete Fourier Transform (DFT) av E-feltet på port to og hendelsen feltet på port en og bruke den resulterende frekvens domene forvandle av hendelsen feltet til dele transformeringen til E-feltet på port to. Hilsen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back