porter lengde i IE3D

D

danda821

Guest
Jeg fikk en middels advarsel:
Underlaget tykkelse faktor for port1 er for stort (0,087182 vs 0,085)
The Ground Seperation / lengde forhold for Port 1 er for stort (1,45303 vs 0.5).

Kan jeg ignorere advarselen?Jeg bruker den nye versjonen.Jeg husker et sted Jian nevnes at den nye versjonen vil utvide havnen lengden automatisk.

Takk.

Hei, Danda821:

Du kan ignorere den 1. fordi det overskrider grensen litt, og det er ok.
For 2. en, gå til PORT EGENSKAPER og definere Auto Adjust for porter på V11.x.For tidligere utgave, kan du definere lenger porten extensions.Hilsen.

Jeg har også møte denne advarselen, og det fører til en positiv tilsvarende motstand for passive spole under studert.Nedenfor er min advarsel:
Underlaget tykkelse faktor for port 1 er for stort (4.7661e 27 vs 0,085).
Bakken seperation / lengde forhold på port 1 er for stort (8.8261e 27 vs 0.5).
Som vi kan se, er forskjellen mellom den eksisterende verdien og krevde en helt enorm!Og jeg endre mesh freq, Ncell og port forlengelse i et større område, men jeg var fortsatt langt unna de nødvendige verdiene.Så er jeg nysgjerrig på hvordan man regner underlaget tykkelse faktor og bakken seperation / lengde forholdet.Videre kan noen gi noen forslag for å redusere dette problemet?

Din struktur har ikke en uendelig bakken.Du må definere differensial porter.Ellers kan du ikke være i stand til å oppnå riktig resultat.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back