Power Analysis

A

anil4sat

Guest
Hva er makt analyse?Hva vi virkelig vurdert i kraft analyse?

Premiery iPhone'a 6 spodziewamy się we wrześniu. Wedle wstępnych plotek i zapowiedzi smartfon ten miał zadebiutować w dwóch wersjach różniących się przekątną ekranu. Większy iPhone Air miał być według wstępnych doniesień phabletem o przekątnej ekranu długości 5,5 cala. Możliwe jednak, że takie urządzenie wcale się nie pojawi.

Read more...

Dynamisk kraft analyse - kraften i en design i normal funksjonell måte, krever en VCD, Saif, eller et verktøy som kan gjøre vectorless analyse.

Leakage power analyse - det totale lekkasje kraften i et design.

IR-drop analyse - nødvendig for å bygge din strømnett riktig.

Jeg har et spørsmål om makt analyse.Jeg utviklet en ny design (VHDL-basert) og vil gjøre strømmen analyse (dynamisk og statisk) for ulike teknologier som 0.18u og 65nm teknologi.

Mitt spørsmål er:

Er det noen makt analyse verktøy som kan gjøre denne jobben.Jeg mener du kan legge inn VHDL og angi arbeidsforhold og aktivitet priser og verktøyet genererer komplette maktanalyse rapporter liker hva vi gjør i X-strøm for X! L! Nx FPGA?

Problemet her er at RTL ikke forbruker strøm, ekte celler gjøre.Det er absolutt ingen måte å fortelle hvor mange porter din RTL vil syntetisere til, så det er ingen måte gjøre maktanalyse som gir noen nyttige resultater.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back