predistorter krets

A

aNdreiBuuu

Guest
alle kan hjelpe-meg med en 1 GHz båndbredde predistorter krets for LD bredbånd kommunikasjon?

takk,
/ / a

Du leter etter teorien - hvordan og hva korreksjon Kmp linjen fase fordeling etter bestemte lengden på linjen?Har du allerede sellected en egnet krets for driver med strømforsyningen spenning?

Ok,
Jeg vil foreta en bred båndbredde analoge fiber overføring (1 GHz).Jeg trenger en egnet skjematisk av en predistorter krets for å få et godt S / N ratio og linearitet i hele båndbredden.

Jeg vet at 2 modeller brukes for denne type krav:
1.X2 og X3 signal predistortion som er egnet for høye inngangssignalet / moduleringshjul nivå
2.arcsin syntese som er mer nøyaktig, men fungerer bare for lav amplitude signal.

Alt jeg vil er å se noen design bare som referanse.

Takk,
/ / a

Er en predistortercircuit, en krets som distorts et signal som skal forsterkes med en ikke-lineær forsterker?Slik at det forvridde signal forsterkes av ikke-lineær forsterker ser ut som det samme som undistorted signal forsterkes ved en lineær forsterker?

hilsen,
StoppTidigare

Ja that'z høyre jeg trenger å kompensere LD forvrengning for et godt S / N ratio ...problemet er båndbredden ...0.9-1 GHz ...

... Hvis noen har en vaste erfaring innen optisk kommunikasjon, spør jeg for å hjelpe-meg!

Takk på forhånd,
/ / a

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back