Problem med å bruke VPWLF parameter for å legge til støy i Cadence

A

atieh

Guest
hei folkens, jeg jobber med et prosjekt for å utforme frekvensomformere som r tolerant for støy. Jeg har allerede laget kretsen, nå trenger jeg for å legge til støy i kretsen min og viser at innhentet kurvene vil være tolerant for støy. for dette matther jeg bruker VPWLF parameter i Cadence, genererte jeg dataene fra støyen bruke matlab. Jeg kopierte flyttall dataene til en notisblokk tekstfil (1000 poeng). siden mitt spenning er fra null til 1V. støydata er fra -0,5 til 0.5v. og da jeg lagt til VPLWF parameteren til hver transistor i standard inverter krets og jeg lagt plasseringen av notepad filen til VPWL filnavnet. men når jeg ønsket å kjøre min krets jeg møtt feil. det sagt at feilen i linje en av tekstfilen. så jeg har lagt til DC spenning, periode, og forbigående tid i parameter egenskaper. da feilen endret til "the twidth ikke er spesifisert eller er feil". Jeg spilte litt rundt og jeg fant ut sine på grunn av perioden, er jeg slags forvirret nå. kan u plz fortelle meg hva skal jeg egentlig gjøre med denne parameteren (vpwlf)? Jeg setter virkelig pris ur hjelp. thx atieh

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back