F
fuzzycontrolfreak
Guest
Hei alle, jeg jobber med et prosjekt hvor jeg bruker en LVDT for nøyaktig Mål og av en lineær ventil slagvolum. Problemet er at jeg har ingen dokumentasjon knyttet til sensoren, og jeg har ingen anelse om de riktige ledningene. Jeg har tre terminaler som kommer ut av ventilen, hvorav to er kortsluttet og synes å være inngangen coil. Gjennom prøving og feiling, fant jeg ut at ved å bruke AC signal over disse terminalene, er en DC-utgang generert på tredje terminal med hensyn til bakken (som er en av de to terminalene av input spiral). Denne DC spenningen har en rekkevidde på 250 mV, og har et veldig lavt signal til støyforhold. Dette gjør meg usikker på om jeg skal på riktig måte, synes det der er et integrert signal balsam som gir meg denne DC-utgang, men jeg er ennå ikke sikker, og jeg har ingen anelse om LVDT sin med tre ledninger (merke seg at en DC inngangsspenning gir ingen svar heller). Den LVDT er tsjekkiske laget, og ingen dokumentasjon er tilgjengelig overalt, kan noen vennligst hjelpe meg med mitt problem, jeg har prøvd alt og det synes jeg er nesten helt tapt. Takk veldig mye for hjelpen ...