Problem med CST lav hastighet når du gjør et prosjekt

Z

ziobleed

Guest
i det hele tatt når jeg implementere et eksempel i CST, det calculatesvery rask og slutten simulering vellykket når jeg designe mitt eget prosjekt det tar mye mer tid og somethimes svikter dvs.: unormalt oppsigelse Jeg sjekket alle innstillingene, og jeg tror, ​​er de samme av eksemplene (tilsvarende prosjektet mitt), hva gjør jeg galt? bye! ZB

Det vanligvis skje når mesh ikke er riktig eller port er ikke definert riktig. sin bedre hvis u laste opp ur-prosjekt.

dette er et prosjekt im arbeider på sin veldig treg om beregning portene er godt set? og lumpedelements? itwas optimalisert i mikrobølgeovn kontoret, deretter eksporteres i CST av en DXF layout fil på dette punktet annet questionis: hva er innstillingene i CST som simulerer i beste innstillingene i MWO? tnx for youranswer ZB

hei, visste du løse dette problemet, eller trenger du fremdeles trenger hjelp med det? aw [size = 2] [color = # 999999] Lagt etter 8 minutter: [/color] [/size] Hei igjen, er det to ting her forholdet grensen er ganske høy - tid trinnet er liten ettersom unødvendig mesh poeng er brukt på grunn av cad import - prøv ratio grense 10 du har også satt linjer / bølgelengde = 8 - dette bør aldri gjøres - bølgelengden prøvetaking nedre grensen bør alltid være minst 10 det synes å være rask nok (for første mesh tilpasning passere .....) lykke til! aw [size = 2] [color = # 999999] Lagt etter 1 minutt: [/color] [/size] Hei igjen, er det to ting her forholdet grensen er ganske høy - tid trinnet er liten ettersom unødvendig mesh poeng er brukt på grunn av cad import - prøv ratio grense 10 du har også satt linjer / bølgelengde = 8 - dette bør aldri gjøres - bølgelengden prøvetaking nedre grensen bør alltid være minst 10 det synes å være rask nok (for første mesh tilpasning passere .....) lykke til! aw

tnx for svar så det kan sies at det store antallet masker avhengig av cad import fra mikrobølgeovn kontoret til CST hvis jeg designe det direkte til CST det vil bli mer fast? Hvor kan jeg sjekke verdien av timestep? bye, men tnx ZB

Den mesh også avhengig av spenn av frekvens u ønsker å kjøre simuleringen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back