Problem med TPS61130 ... kan ikke komme 3.3V ut av LDO ut

I

isurug

Guest
Hei Alle,

Jeg har nylig laget en strømforsyning CCT hjelp TPS61130 (se vedlagte pdf for skjematisk) men jeg bare kunne få 5.2V ut av SEPIC omformer og bare kan få det beløpet ut av LDOOUT så vel uansett hvordan jeg forsøkt å endre den med tilbakemeldingen motstandene.Noen ide hva som er galt her?jeg savner noe i CCT?nyttig feecback er velkommen og takk!

-ISRU
Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget

Nøkkelen er spenningen på LDOSENSE pin, pin 11.I normal drift, skal dette pin være på 0.5V.Hvis spenningen er høyere enn 0.5V, deretter én av to betingelser er oppfylt.Enten noe eksternt til TPS61130 er å trekke i LDO til en høyere spenning, eller last gjeldende på VDD er så liten at LDO ikke kan regulere.

Hvis spenningen er lavere enn 0.5V på LDOSENSE pin deretter enten pinnen er eksternt kortsluttet til et annet spor, spenningen divider motstandene er dårlige, eller i selve brikken er dårlig.For å se etter en dårlig chip, fjerne all makt og at alle kondensatorer til utslippet.Unsolder pin 10 til isolere den.Så sjekk motstanden mellom pinner 9 og 10.Dette skal måle over interne MOSFET pass transistor.Hvis denne leser er lav ohm i begge retninger, så det interne MOSFET er kortsluttet og flis må erstattes.

Jeg ønsker å lage en transformator for vinduer på 500 watt.Jeg trenger en formel og kjerne størrelse.

Hei banjo,
Takk for svar!Jeg skal se gjennom, og holde deg oppdatert =)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back