(Project) Kan det gjøres?

R

rudro

Guest
hei folkens, jeg har vært fan av dette forumet helt siden mitt 2. semester på universitetet.Jeg har to semester igjen, og jeg er allerede bekymret for hva vi skal gjøre for min endelige årig prosjekt.
Jeg har en idé, og ber dere om det kan gjøres?og hvis så enn cud u fyr s peke meg i riktig retning.
Jeg tenker å bygge en enhet som skal kobles til et land telefon og hvis det er et innkommende anrop og hvis eieren ikke er der for å svare telefonen, vil enheten deretter sms nummeret til innringeren til eierens mobil.eieren kan nå de respektive ringer.

kan det gjøres?hjelp meg folkens.

Nylig min venn spurte meg det samme spørsmålet, og jeg rådet ham til å gjøre design av gode høyfrekvente LNA.Han gjorde det og var lykkelig.

thnx mann, vil jeg legge den til min sannsynlige prosjekter listen, men hva gjorde u synes om ideen jeg presenterte?

Jeg tror ikke det er lurt fordi betyr å gi den måten å returnere samtalen allerede eksisterer.SMS som en tjeneste er ikke så populær som du kanskje tror, er dette bra bare for barn som kan bruke denne skitne språket du bruker her (jeg tror det er uhøflig og uprofesjonelle).Det er også alvorlig juridiske betraktninger fordi teksten er juridisk bevis i strid med stemmen.Din ide er rundt 10 år gammel og den ble avvist for første gang i ca 1999 som vidt jeg vet.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back