PSD 14.2 vs WG2002

WG2002 er høy end design verktøyet men svært regning.Det koster rundt $ 36K for komplett pakke vedlikehold avgift.PSD14 er mer rimelig, men auto-ruteren er ikke så bra.

Håper dette hjelper

VIVIET wrote:

WG2002 er høy end design verktøyet men svært regning.
Det koster rundt $ 36K for komplett pakke vedlikehold avgift.
PSD14 er mer rimelig, men auto-ruteren er ikke så bra.Håper dette hjelper

AH??
Dette er første gang jeg
har hørt denne i år.Specctra er den beste autorouter rundt!

Jeg er enig P * S * D * er best, fordi det kan endre mange config, makro, hot-tasten, script og eksternt program for personlig.

Hvis du vil ha en rutet design enn noen autorouter som er i stand til å rute 100% ok.
Hvis du vil spare plass / lag / Ha en fin routing ...no autorouter er egnet for å nå målet ...especcially om design har mye garn.

Selv Cadence fyrene kan ikke rute et eksempel bord med 8 lag som allerede har blitt sendt med 6 lag ...

Tobs.

For rouing, mentor'sautoactive er best.
for å si, mentor's icx er best.
for design fangst, mentor'epd er best.
men lat mentor vil avslutte
epd.
Cadence er worst.you vil se hvorfor synopys krasje cadence.in faktisk Cadence
bare sterk markedsføring.du er dum også
fra Japan

PSD 14.2 er bedre, og Spectra best autorouter at jeg vet ....

Jeg liker Mentor. Men jeg liker Spectra også.Jeg
har ikke bruk Aare Kanskje det
er den beste!

Det ville være hyggelig hvis folk ga typer plater de brukte disse programmene på, og årsakene til deres preferanser.

En av mine venner legger ut styrene for ECL med differensial linjer.Han swears av en Cadence produkt som lar ham manuelt samtidig ruten de to differensial linjer med automatisk avstand mellom dem og like lengder.

"PSD 14.2 er best", "wg2002 er best"disse r like gode svar på en stemme, men jeg tror hvis u bruke tid på å sette opp hvorfor u foreta konklusjonen mennesker vil dra nytte mer enn bare Mer stemmer

bare en visning anyway

flatulent wrote:

Han swears av en Cadence produkt som lar ham manuelt samtidig ruten de to differensial linjer med automatisk avstand mellom dem og like lengder.

Jeg prøvde Allegro og ekspedisjon.Jeg kom på ekspedisjon på flere årsaker:

DC og ekspedisjon ECO / kryss Verifiserer meget glatt.
bedre lib manager i ekspedisjonen.mer organisert.

GUI er dårlig i Allegro, er det en unix programmet bare slått windows.Og den krasjer like ofte.Brønnen ekspedisjon krasjer også, men sjeldnere.Jeg fant ekspedisjonen lettere å lære.Og enklere å lage biblioteket.

Jeg brukte pads, jeg pleide å gå fra powerpcb til sportsjakke hele tiden, veldig frustrerende, med expedtion, alt i én pakke, mye enklere, sparer mye tid.

For Autorouting, vel, jeg kan egentlig ikke si at jeg alltid bruke blandet manuell og automatisk, og de er alle gode nok på hva jeg gjør.

Det er faktisk andre som blir mer viktig for meg.raskere å opprette et styre, raskere å gjøre endringer, ekspedisjonen har utvide spor som er svært nyttig.

vel jeg vil holde fast ved ekspedisjonen på en stund.Jeg elsker det så langt.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back