PSpice hjelp

E

Epp

Guest
Hei!
Jeg prøver å simulere kontroll krets av en resonans inverter og har litt problemer.

1.Det jeg trenger for å sette i mitt prosjekt for å gjøre dette?Se vedlagt bilde.En OPAMP gir data og andre gir klokke.Dette bør synkroniseres kjøring krets for MOSFET.
2.Hvordan komme noen blokken der ved inngangene jeg har analogt signal med dette vilkår: signal> 0 ==> output = 1, annet output = 0?

Takk
Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget

Du må bruke comparators.PSpice bruker logikk for logikk signaler og ikke analoge spenninger.Det er en simulering alternativet sted å tilrettelegge for både analoge og logikk i samme simuleringen kjøres.

Hei

Jeg skal gjøre transient analyse av kilden fri RL krets, som vist på Engineering Circuit Analysis bok Hayt.Min PSPICE versjonen er Orcad Capture Lite 9.2.

Men jeg har noen problemer med å bruke PARAM verktøyet i PSpice.Jeg har satt opp krets tilordnet verdien til Inductor 10uH.Og verdien av R, jeg bare skrev (Resistance)

da jeg satte PARAM elementet i boken er det vist at under Parameters ordet på kretsen må stå: NAME1 = motstand, og første inductor gjeldende må IC = 1m.

men jeg kan ikke gjøre det!etter at jeg satte ned PARAM element jeg har bare Parametre på skjematisk, men hvordan du tilordner at NAME1?og hvordan du setter opp første inductor aktuelle?kan noen hjelpe meg og si hvor du skal klikke, og hva jeg må åpne?

takk.

Først ser er det noen begrensninger i lite versjon.
Jeg fikk ikke med parametere kommandoer.
Opprinnelig gjeldende kan du justere når du dobbeltklikker inductor og se på noen felt kalt IC (opprinnelig tilstand).Skriv det ønskede verdien og tegnet.

Hilsen.

Problemet er, i cannotfill i IC-feltet ...sin stengt for skriving, hvorfor??

og kan noen hjelpe meg med parametere funksjon ..

thanx

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back