puls toppmålingen

A

amirbaragh

Guest
Hei Jeg ønsker å måle toppen av en likerettet puls signal.one enkel måte er å bruke prøve og hold.but her jeg har et signal i x band (høy frekvens) med driftssyklus om 10ns.so jeg skrånende bruk prøven og hold. behage hjelpe meg!

Gigatronics og Agilent produserer svært nøyaktige og kostnadseffektive peak power detektorer og strømmålere for pulserende RF-signaler. Alt du bør velge en passende Strøm Detektor og Strømmåler om til frekvens og Modulasjon Scheme.

Hei jeg ønsker å måle toppen av en likerettet puls signal.one enkel måte er å bruke prøve og hold.but her jeg har et signal i x band (høy frekvens) med driftssyklus om 10ns.so I cant bruk prøven og hold.please hjelpe meg!
Det er noen raske scopes. Jeg pleide å bruke en gammel Tektronix som hadde et hode med en risetime på 25 ps. Det var vel rundt 20 år gammel, men jeg er ikke sikker på hva er state of the art nå. Hva med å blande det med et signal tett i frekvens, filtrere ut summen frekvens, og ser på forskjellen frekvensen på en konvensjonell omfang?

Hei Det er en god måte som jeg har vurdert det som det endelige way.but nå har jeg valgte IC ltc5564 å rette mitt innspill og ønsker å måle toppen av output.note at min inngang er en puls modulert signal.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back