Pulse bytte?

M

mr.z

Guest
Hei alle, første innlegget, sannsynligvis på feil sted, men dette var den beste plassen ..

hva jeg egentlig vil ha er dette (men i statene og jeg er i Storbritannia, vil det vise seg svært dyrt å sende den over, totalt på $ 40 sannsynligvis)

http://www.aerostich.com/catalog/US/Autoswitch-p-16948.html

Men det slår meg må det være ganske enkelt å lage en

Jeg tar en 1second puls fra en 12-14V kilde og dette slår på utgangen til tåkelys for eksempel ..kortere puls slår den av ..men en konstant input har ingen effekt

(så bruker fjernlys du kan slå på / av en enhet, men med mindre du bruker en rask / langsom puls det gjør ingenting)Any ideas?kan noen hjelpe med et grunnleggende krets design og ideer til hva slags komponenter som trengs?

Takk for lesing

Hei mann,
Du kan avbrudd av Microcontroller som PIC 16F84 (5 $ ii tror jeg).I stigende kanten av pulsen Timer er startet.
Hvis fallet kanten cams før 1 sekund bryteren,
Hvis fallet kanten kommer mellom (1-s) og (1 r) og swich av hvor s er marge av følsomhet som man kan velge.

Håper det hjelper
Ikke glem å presse den hjalp meg knappen.

Hei, takk for svar

Jeg er redd jeg ikke opplevd massivt med elektronikk Selv om jeg bare om å forstå hva du sier.

Hvordan ville det se ut?eller hvilke pinner burde jeg ha koblet til hva?

Jeg sikter til noe så lite og så billig som mulig som kan være forseglet i harpiks eller lignende

Takk igjen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back