Push Pull Transformer konstruksjon

R

rameshkumar143

Guest
Hvis noen er å ha presse transformator utforming send meg. Min mail id er rameshkumar143@gmail.com . Jeg har kommet 16T primær og 67 blir for sekundær. Jeg bruker sekundære som sentrum tappes. Den primære snur jeg har kommet kan jeg bruke som halvparten primær svinger eller full primære kan jeg bruke? Vennligst gi meg beskjed Takk på forhånd

Hei, Push pull transformatoren er ikke veldig vanskelig å vind, men kravet er ikke klart forstått. Vennligst stave ut tydelig hva du ønsker, slik at hjelp kan bli gitt til deg. Thanks. Tahmid.

hei Jeg bruker 16T primære halv svingete og 67T sekundære halv svingete. Andre halvparten viklinger også samme. FSW er 100kHz. Jeg m å bruke 2525 PWM kontrollen. Push PUL config. Jeg m bruker ee42 kjerne. Epcos N87 materiale. Op er 100W. 170 v. Input er 54v. Jeg m bruker 26 AWG-ledning fr primær og sekundær. Primær er 5 tråder wire og sekundære er 2 tråder wire. Jeg har vurdert al verdi på 200 nh/t2. Med denne transformatoren er å få varmet veldig mye opp til 120C ved omgivelsestemperatur. Kan noen vennligst fortelle meg hvordan å redusere temperaturen på transformatoren. Vennlige mail meg til rameshkumar143@gmail.com

Jeg har ikke tenkt å sende deg, så er all hjelp ment å være åpen for å lese for alle:) Hvis oppvarming er et problem, så kanskje du har for få antall svinger. Har du målt inngangsstrømmen mens minimum last eller ingen belastning i det hele tatt? Har du prøvd å endre PWM frequenzy? For lav frekvens kan føre til kjernen metning som igjen fører til oppvarming av viklinger og kjerne. Eller kanskje ledningen området er for liten, slik at ledningen selv går varm.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back