puslespillet på tilbakemelding

Y

youyang

Guest
Anta A> 0
Do form begge systemene en negativ tilbakemelding?
Hvis ja, så hvordan forklarer at de har forskjellige overføre funksjoner, og hvorfor noen bøker kreve gevinsten i system2 er A for å sikre at loopen er negative tilbakemeldinger og har samme transfer funksjon som system1?
Hvis ikke, så hvordan forklarer de har samme funksjon i forhold til å la v2 å spore v1, så lenge A er stor nok.
Ytterligere, problemet gåter meg er at hvis vi har et system konfigurasjon som system1, så skal vi bryr oss om gevinst, A, er positivt eller negativt å si dette systemet er negative tilbakemeldinger?
Ethvert svar er verdsatt, thx!
Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget

den første er negativ tilbakemelding, og den andre er positive.kriteriet er om tilbakemelding signal spiller samme funksjon med vi eller ikke

Hei,

Først ut er negative tilbakemeldinger som utgang (andre INP) sporer inngang (kilde tilhenger). Andre er ve tilbakemeldinger hvis A er ve og produksjonen er i metning.hvis A er negativt da tilbakemeldingene er 180 grader.ute av fase og så tilbakemeldingen er negativ, og det vil sikkert spore INP hvis mag (A) er stor.

håper u har det.

Jeg tror det første er negativ feddback, og den andre er positive tilbakemeldinger.Å kontrollere om tilbakemelding er negativ eller ikke, så lenge sammenligne fasen av produksjonen med innspill i tilbakemeldingen scenen.Utgangen av det første systemet er ute av fase 180 med inngang, i motsetning utdataene fase av den andre den samme som inngangen.

Jeg tror u kan prøve det,
system1:
ved første O / P er null da Vousummer = V1>> V2 = A * V1>> Voutsummer = V1-(A * V1) og så videre, er oppmerksom på i / p minkende.

system2:
ved første O / P er null da Vousummer =- V1>> V2 =- A * V1>> Voutsummer =- V1 (-A * V1) og så videre, merk I / P er økende.

Hei youyang,

For skille om tilbakemeldingene er positive eller negative:
Åpne loop på enkelte punkt.På denne måten får du en inngang og en utgang.Beregn gevinsten av at innspill til denne produksjonen, uavhengig av den "sanne" input og output av systemet.Tegnet av denne gevinsten er tegnet av tilbakemeldinger.
Tilbakemeldinger er negativt i system 1 og positive i systemet 2.
Hilsen

Z

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back