Quickroute / Electronic Design Studio 3.24

C

Chris56000

Guest
Hei!

Har noen hatt noe hell med eller jobbet med dette nå nedlagte pakken og dens filer lesbare på noe annet?

Mens jeg jobbet hos min arbeidsgiver sitt Hitchin Branch jeg bistått i utformingen av et prosjekt ved hjelp av EDS 3.24 og det var to meget irriterende ting om denne programvaren: --

1) Leverandøren bevisst laget design filene ikke bakoverkompatibel, for eksempel, kan du ikke åpne en EDS 3,24 design med 3.23 eller tidligere;

2) Programvaren hadde en meget irriterende vane å miste sin aktivisering-tasten hvis PCen kjørte inn i en STOP-feil eller andre alvorlige ulykken - og selgeren nektet erstatning par av tastene mindre du betalt igjen og deres Technical Support nektet å fortelle meg om det var noen vei aktiveringsnøkkel kunne sikkerhetskopierte!

Jeg er redd det ikke overraskende at de gikk konkurs i løpet av fem år siden!

Forresten er dette den eneste EDA pakke som aldri fikk "key-genned" eller "cribbed" i en eller annen form - var dette på grunn av sin lave brukerbasen jeg lurer på?Jeg husker RS's rep forteller meg at de trakk den fra sin katalog på grunn av de mange tekniske Klager på tapt aktivisering-tastene rett før EDS gikk konkurs!

Kommentarer, anyone?

Chris Williams

Jeg har alltid trodd Quickroute var en hobby verktøyet.Vel ser ut som de tapte for Powerpcb PADS!):

M

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back