RADIO CONTROL

B

bruce1129

Guest
Spørsmål er det mulig å konvertere en ekstern til noe annet styre en radiostyrt enhet, for eksempel en rc fly, bil, båt osv.?Hva jeg vil gjøre er å kunne styre en batteridrevet RC-enheten med en nøkkelfri oppføring ekstern eller noe av tilsvarende størrelse.Any ideas?PS hvis du kan klare dette lett for meg, vil jeg gjerne betale deg å konvertere elementene så lenge de arbeider fra en rimelig avstand eller gjennom en vegg / mellom rommene ........ Thx igjen.

en ekstern, som i en TV-fjernkontroll?
så svaret er nei ...TV-fjernkontroller er basert på IR-sensorer.
selv ting som garasje openers eksterne er 300 - 400 MHz RF, slik at de definitivt ikke vil fungere på RC enheter.

De fleste Leker er 25, 72, 75 Mhz (IIRC).du trenger spesielle fjernkontrollen for dem, jeg tror ikke det vil lettere å prøve å konvertere en eksisterende ekstern.

mine 2 cent

Er det mulig å ha en nøkkelfri ekstern / garasje døråpner / (noen fjernkontroll av samme størrelse, ikke IR, fungerer en liten enhet som driver en liten motor som en motor i en RC bil, styrer ikke impt, bare at hjulene igjen eller en lignende bevegelse. Igjen vil jeg betale hvis noen kan gjøre dette, hovedsaklig det jeg ønsker er en ekstern u kan bære rundt som er liten, men er ikke IR, frekvens eller RC ikke materie, så lenge jeg kan trykke på en knapp og få hjulet til å slå eller bare en motor for å flytte for å opprette nok kraft til å skape rask bevegelse,

Eventuelle RC bil ekstern TX RX kan brukes til ethvert formål.

1.Den Billige RC biler har 2 sett med brytere Fwd / Rev og Venstre / Høyre.På RX, disse er tilgjengelige på 4 pinner dvs..2 pinner hver.

2.Et relé med en serie diode, kan kobles i stedet for Motors til RX styret.Selv en buzzer, LED, BULB ETC., Kan tilkobles (alle DC enhet som arbeider i 6V område).Du må koble en serie diode!!
3.RX output forbindelsen til Motors er en Bridge krets hvor polariteten endringer (FWD eller Rev), derav dioder.

wow det var gresk for meg, alle som er interessert / villig til å forklare at det i klarere form, vet jeg ikke jack om elektronikk, likevel villig til å betale noen for å forklare hvordan dens gjort eller gjør det selv ........ thx igjen

Dude, docel bare gav deg en forklaring.Jeg vet ikke hvordan kan det være mer forenklet ...

Jeg vet veldig lite om elektronikk som du kan fortelle, likevel, noen villige til å hjelpe enda?

Det er trådløse områder:
1.2.4 GHz
2.ISM band: det er fire band (315.433.868, og 915 MHz) for drift og mer populært er 433 og 868 MHz
3.RFID: 13,6 MHz og LF er 125 kHz.

Avstanden er avhenger hovedsakelig på senderen utgangseffekt.Men det har vært regulert av FCC for maksimal kraft overføres i ISM band.

Jeg har testet 433MHz Transceiver (CC1000) med maks 10dBm output.Som kan arbeide inntil 100 m med noen hindring.

Det er igjen mer radio (FM) band er tilgjengelig, men fra elektronikk kontroll synspunkt ovenfor band er viktig.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back