Radio Network Planning

E

EMG

Guest
Hello everybody
Jeg ønsker å utruste en simulering laboratorium i dette feltet: Radio Network Planlegging og optimalisering for UMTS.Kan du hjelpe meg å gjøre et godt valg for programvare og maskinvare?takk på forhånd

hallo
Jeg gjorde mitt gradering prosjekt i denne field.we brukt en simulator som er knyttet til boken radionettverket planlegging og optimalisering .. u finner boken her på EDAboard
simulatoren var ikke så bra, men var ikke dårlig.

sjekk ut denne filen:
Introductio til 3G mobilkommunikasjon
http://rapidshare.de/files/30199939/Introduction_to_3G_Mobile_Communications_Korhonen_2003.rar

faghani skrev:

sjekk ut denne filen:

Introductio til 3G mobilkommunikasjon

h ** p: / / rapidshare.de/files/30199939/Introduction_to_3G_Mobile_Communications_Korhonen_2003.rar

Hallo
simulatoren var festet til en bok kalt UMTS Radio Network planlegging og optimalisering .. u finner boken her på EDAvoard .. men simulatoren .. im beklager jeg aner ikke .. hvis jeg var lite jeg kunne ha festet den eller sende det til u men jeg antar det var stor ....
godt hvis jeg kunne med noen bety feste den eller tlf u hvor u kan få det jeg vil ... ønsker u lykke

takk Aasem for replay din.Jeg har kopi av boken, men uten en CD, jeg håper at du får den for meg.

Kjære EMG,
Jeg skal gjøre mitt beste for å få det til deg .. bare la meg spørre noen venner hvordan du gjør det ..
Med vennlig hilsen
Aasem Sadek

du kan prøve å laste ned demoer av programvare som REMCOMM og noen andre forplantning simulatorer,
Du kan også finf manualer på TEMS Investigation som er det største radio-planlegging og optimeringsverktøyet noensinne, kan du finne det på Emule

koden er tilgjengelig på nett på den offisielle boken site by Wiley.Jeg har downlaoded og kjøre simulering.det gikk fint.

Infact ia også gjør en Proj i samme områdeHilsen
Abdul Wahab

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back