Rating for krystall oscillator at jeg skulle bruke for 89v51rd2 mikrokontroller

C

cease_fire

Guest
guies pls fortelle meg riktig karakter for krystall oscillator at jeg skulle bruke for 89v51rd2 mc ..

Hei, For kontrolleren u kan gi krystall fra 1 til 40 MHz. Vanligvis vi bruker 12 eller 16 MHz. Sudan

takk mann, fikk jeg ett problem, couldnt jeg synes at mc i markedet, bare Intels 80c51cka var tilgjengelig,, jeg fikk det,, så u mener at krets diagram for programing kit til både mc vil være det samme. . Jeg mener den motstand og kapasitans verdi .. Jeg hav postet ckt diagram for 89v51rd2 .. vil det være det samme for 80c51cka

Hei, Definitivt du kan gi den samme kondensatorer og motstand. Du kan erstatte IC stedet for 89V51 og verifisere pin diagrammet .. . Det er viktig. OK ... Hilsen Sudan

thnx,, tror jeg alle er 8051 basert på Harvard-arkitektur, så de må hav selv den samme pin konfigurasjon,, thnx mannen jeg vil prøve n se .. en ting .. jeg hav en laptop og det er ingen seriell port der .. kan u fortelle meg parallellporten tilkobling eller USB for settet

Hei, Jah, har Laptop ingen serielle porter. Du kan bruke USB til seriell omformere og er tilgjengelig for billig pris. Du kan bruke den i stedet for parallell. Det er suitalbe mye for deg .... Hilsen Sudan

kan u fortelle max 232 diagram for paralllel forbindelsen

Hei, jeg har engasjert med noe annet arbeid. Jeg did't åpne området. Noen måte ....... Nå for ditt problem, du bare ta utdataene fra parallellporten og gi direkte til MAX 232 innspill. Det utgang av MAX 232 til Micro. Thats all ...... Jeg tror du ha pin diagram av Max 232. Hvis du må informere meg ......... Bye Sudan

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back