Re: * sanntid problemer i Matlab og Simulink *

X

Xellos

Guest
Jeg har for å simulere Robosoccer dokument sporing i sanntid ...her er mine spørsmål.Jeg bruker et vanlig webkamera og en PM1.5G laptop.
Jeg håper å få hjelp fra dere ...

1.Å simulere i sanntid, må bruke Simulink?
2.Slik styrer minnet øker?
3.Hvordan "sanntid vinduer target" fungerer når den behandler sporing?
kan den fanger opp en ny ramme og behandler den siste rammen i samme tid?
4.Jeg vet ikke hvordan jeg skal bygge webcam skriving blokken Simulink.Jeg prøvde blokkerer all
Jeg vet.

Takk for tiden din.>. <Lagt til etter 29 minutter:Jeg la merke berko3000, sztibi82 og Sheriff zakaria var interessert i dette området.
Jeg foreslår at du la oss kommunisere.

sz_ice (at) msn.com

til berko3000: Jeg har mindre erfaring i programmet, men jeg vet at hvis du ikke er flinke til C , kan du bruke Simulink til å kompilere den vellykkede modellen i C programmet.

Vel, jeg har ikke brukt reelle datainnhenting fra webkameraer men jeg har brukt sanntid workshop flere ganger for kontroll formål.Hvis du vil bruke systemene fra Simulink du en bruker sanntid vinduer målet.Hvis du har en god datamaskin koden fra Simulink er exexcuted med hihg perfomance i Windows.
nebisman

takkeside nebisman.

Jeg har aldri brukt Simulink før.
Jeg vet ikke hvordan jeg skal connet webkamera med Simulink.
Jeg kan ikke velge hvilken blokk som webcam skriving i Simulink.
Jeg prøvde "digital inngang" blokk og fra m file 'blokk.

Hei

Jeg tror at det er ikke så lett og som Matlab u bruke??
Jeg har matlab 6.5 R13 og jeg vet alle blokkene i denne versjonen .. no blokker for webkameraer
så prøv en nyere versjon

Jeg brukte RTW av Matlab som xPCTarget.Du kan generere kode fra Simulink MDL fil og bruke den med en PC med Matlab eller uten.Det er enkelt å gjøre, hvis du har grensesnitt hardware, som er inkludert i xPC target Simulink biblioteket.Test, er det mulig å conect webkamera med denne h / w?
Du kan finne xPCTarget biblioteket i Simulink

hei, jNekas

Jeg har aldri brukt Simulink eller RTW før.Jeg fant xPCTarget.Er MDL filen en kjørbar fil?
Mener du lage en modell med noen blokker i Simulink og kompilere den til en MDL filen og kjøre den?

Hvis ja, bruker som blokk i xPCTarget som webcam innspill?

Takk for tiden din.

I Simulink du tegne din modell, teste det ved simulering.Hvis det virker som du ønsker, kan du kompilere den i kjørbar kode.Se Simulink menyen - verktøy-RTW-valg-bla.Studying ot eks om disse verktøyene kan ta 2-3 uker, men etter at du kan generere kode ved musen klikke.Matlab hjelp er god for å studere

hvis du skriver en m-fil.de prosesser behandle den fra toppen til bunnen.
i hvilken situasjon, prosesser kan behandle to eller flere oppgaver på samme tid.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back