REAL TIME VIDEO gjennom en T1-linje er det mulig?

E

eltonjohn

Guest
Jeg har blitt kalt til å gjøre noe rådgivning i et design som involverer i sanntid video link via en T1-linjen ..Kravene skal være så nært som mulig som en koaksialkabel.hvor realistisk er dette?
Vennligst gi meg din mening!

Hva slags T1 linje du har?Dedikerte 1.5MB / s fra lokale telco eller IP-tjeneste fra ISP?

Visste gang setup å se realtime TV program bruker multicast mpeg2 strømmen på 6.5MB/sec gjennom Europa flickerfree (o;

De T1 de har er en T1 1.5 Mb / s Jeg har tenkt å bruke wavelet kompresjon!

Ja ... men jeg antar de er å bruke IP-tjeneste?Er start-og endepunkt innenfor samme som?Eller gjør det krysse forskjellige ISP's?

Spørsmålet er om selskapet forsyne T1 tjenesten kan garantere en slags QoS fra start til slutt ...

Det neste spørsmål er hva båndbredde / oppløsning / frame-rate de forvente?
Det spiller ingen rolle på dette punktet hva komprimering de bruker ... hvis leveringen av UDP-pakker er ikke godt nok (o;

Du er veldig rett Davorin ..På dette punktet jeg ikke har all denne informasjonen
Jeg tenkte at de har minst dekket grunnleggende behov ..Eller i alle fall. De kan gjøre det ..Men ja du har rett i bedre snakke med dem for å være Shure at koblingen kan garantere en pålitelig leveranse av rammer (packeted) fra start til slutt!

Det er et lite program tilgjengelig som UNIX-kildekoden kalt tcpblast som må kjøres på begge sider og det rapporter TCP / UDP packet gjennomstrømning som også forsinkelse og jitter ... hvor sistnevnte er en viktig faktor i realtime videooverføring ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back