Reflow og bølge lodding teknikker

R

Rame

Guest
Hi Folks,

Jeg leter etter noen artikler knyttet til flyt og bølge lodding teknikker.Jeg trenger å vite om lodding metoder, PCB assembly selskapet fortsette med for tosidig, blandet teknologi (gjennom hullet og smt er montert på begge sider).

Jeg ville sette pris på forslag og innsikter for ovennevnte emne forhånd takk.Hilsen

Ramesh

Hei,Takk for dem linken, har jeg at artikkelen i databasen min før ur svare og har mange flere dokumenter knyttet til at ved googling.But så jeg trenger å vite trinnvis prosess følges i India, om dens ledning, konveksjon og stråling method.If du kjenner metoden fulgte her i India og ville verdsette hvis u kunne sende over artikkelen / linken, forhånd takk.Hilsen

Ramesh

Hei,

Hvis du går gjennom min forrige post, skal du se hvor den blitt lastet ned og formål i søket mitt postet i dette forumet.

Siden jeg couln't få relevant informasjon mens googling og trenger en som forklarer den trinnvise prosessen med flyt lodding for dobbeltlag, blandet teknikk.derfor postet mitt spørsmål her i forumet på jakt etter litt hjelp knyttet til mine problemer.Hilsen

Ramesh

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back