regel dekket format

S

shavakmm

Guest
er regelen dekk formatet tråkkfrekvens og Synopsys samme?hvis jeg ikke vil importere tråkkfrekvensen format (eller andre format) til Hercules (Synopsys format) ...hvordan du gjør dette?

rgds
Murali
http://asic-soc.blogspot.com

Hei,

Jeg antar du snakker om DR Kongo / LVS regelen dekk filer da formatet er det samme om det er Synopsys eller Cadence.

Rett meg hvis jeg er galt.

Takk,
Chinni.

ja ....det er DRC / LVS regler ....også kalt run set fil ....det er gitt av fab leverandøren .....bortsett fra jeg dont vite om fab hus løslate annen regel dekk kompatibel for ulike EDA selskaper ..... dette der jeg slo ....!noen flere ideer fra noen andre ...????

Cadence format (fra fortiden til nå) kan eksistere Diva, Assura og Dracula jeg tror,
Det finnes verktøy for å konvertere mellom Hercules runset formater til noen av dem ovenfor,

Prøv å ta kontakt med EDA leverandøren AE.Dette er skrevet i noen manuelle og noen eldre manuell Herkules også.

YA fab gutta ville løslate ulike regel dekket for ulike EDA selskaper ..Jeg har kjørt egne dekk for tråkkfrekvens, Synopsys ..

Jeg tror det er ingen generator som det å konvertere en edatool format til et annet edatool format ..men kan skrive regelen dekk urself henhold til verktøyet u bruk ..

meste u kan få det fra Fab leverandøren selv ..

Takk

Shankar

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back