Req: Kontroll enheter via USB

G

gulson

Guest
Det er så lett å kontrollere 8 enheter via Parallel Computer Port, Jeg ser det samme for USB, noen linker til freeware prosjekter, og programvare for dem er velkomne:)

Det er ikke så mange måter å gjøre det: (En av de enkleste alternativene er å bruke noe sånt som FT232/FT245 fra FtdiC * ip og bygge litt støtte kretser rundt dem (for eksempel port expanders).

hallo Philips har også PDIUSBD12 (og D11) chips at det er noen eksempler (prøve prosjekt) tilgjengelig på det stedet med firmware og sch og vinduer driver. (det er i kokeboken format)

[Quote = 7rots51] hallo Philips har også PDIUSBD12 (og D11) chips at det er noen eksempler (prøve prosjekt) tilgjengelig på det stedet med firmware og sch og vinduer driver. (Det er i kokeboken format) [/quote] Hei 7rots51, Kan du vennligst legge ut lenker for Phi * ips PDIUSBD11/D12 eksempler / Windows driver? Jeg har besøkt Philips området mange ganger og ennå jeg ikke klarte å finne disse eksemplene. Forresten har jeg lest et par ting om USB-enheter og det virker som bruker FT * Jeg chips er mye enklere enn å jobbe med PDI chips. Likevel, sistnevnte er litt mer fleksible.

Hei Gulson, Beklager, jeg glemte å poste dette i mitt forrige svar. Kanskje du leter etter noe som dette: hxxp: / / www.codemercs.com / IOWarriorE.html Du kan finne flere av disse enhetene her: hxxp: / / www.lvr.com / usb.htm

[Quote = bogdanm] Forresten, har jeg lest et par ting om USB-enheter og det virker som bruker FT * Jeg chips er mye enklere enn å jobbe med PDI chips. Likevel, sistnevnte er litt mer fleksible. [/Quote] Dette er bcause everey usbdevice trenger en driver FTDI har virkelig gode drivere for sine enheter. Hvis du gjør en USB-enhet som er comatible med HID spec alle OS fra 98 har HID-støtte inkludert. Derfor ikke tilpasset driver nødvendig! Veksling Portpins skal være enkelt med en HID-enhet. usbman

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back