reverse batteri forbindelse

S

saurav_sdpl

Guest
Hvis jeg kobler den positive av batteriet til en positiv av systemet, vil det være ok, men hvis jeg kobler negative av batteriet til en positiv av systemet eller omvendt tilkoblingen hva blir effekten, om det viser kortslutning eller ikke.

Også om det samme gjelder for en DC kilde eller ikke

det avhenger av type last ur hjelp

hvis en pære så ikke noe problem
Hvis en motor deretter motsatt rotasjon vil være der (som ikke er nødvendig for praktisk enheter)

og hvis en krets, kan det enda Burnout

Hvis jeg kobler snu polene på batteriet og koble til min circuitconsisting av prosessor og andre halvledere.

Jeg antar at batteriet blir vanligvis kort circuit.Plz må bekrefte at jeg er riktig eller ikke

no dvs ikke tilfelle
ingen kortslutning vil være der

hvis ur krets kan gi powere ut deretter batteriet vil være en belastning og det kan starte ladingen annet batteri vil prøve å flyte oppositee gjeldende.

da har biasing av kretsen vil skje, praktisk enten denne kretsen vil mislykkes å starte eller hvis batteriet er tunge, og kretsen vil bli brent

Jeg håper ur klar nå

Jeg har en krets som fungerer på 3.3V forsyning, i simulert denne tilstanden ved hjelp av en regulert DC kilde når og-ve terminaler ble reverserte krets vasker 2.2A av aktuell, så jeg tror det samme tilstand er også aktuelt for batteriet.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back