RF modul samvirking med bf5333 problem trenger hjelp

M

msmahmoud

Guest
Kjære alle håper å være fine
Jeg trenger å parches RF delen for å gi luft grensesnitt på min blackfin prosjektpakker bf533 EZkit lite evaluering prosjektpakker

Den eneste tilgjengelige grensesnitt er UART
så vi søkte om RF-delen som inkluderer UART problemet fant jeg ut at hver RF Jeg syntes det inneholde moduleringshjul liker MŠK eller 2 FSK men faktisk implementerer jeg Zigbee 802.15.4 protokollen ingen settet som bruker oqpsk moduleringshjul så når dette RF foreta en ny moduleringshjul dette får meg til å få et annet RF del i andre sider som gjør det samme moduleringshjul slik RF

Spørsmålene er

1-bør RF modul inneholder moduleringshjul teknikk eller jeg kan fin RF modul grensesnittkonfigurasjon bare og arbeid med prosjektet mitt?

2 - Hvis jeg sender signaler med denne RF-modul - opearate i ISM-båndet 2,4 GHz-Kan jeg recive noe signal i dette bandet eller shouls signalet fra samme del i den andre siden

Kan jeg recive zigbee signal fra zigbee tranciver?

Så noen ont hjelpe meg til grensesnittet mitt ZIGBEE kit med egnede RF-modul til recive signal fra andre RF-modul
RF velger jeg er
http://amber-wireless.de/42-1-AMB2520.html
og jeg kan få USB-kompatible deler eller få zigbee sender i stedet for å få signal fra det

beklager for lang melding og takk på forhånd

ohh sine ca 27 vieew dette tema, og ingenting har noen hint ... skuffet

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back