RFID for dyrenes sted gjenkjenning

F

feiutm9898

Guest
Jeg ser en kode og basestasjon (RFID) til å gjenkjenne de beveger dyret.

Så langt har jeg studere noen informasjon på ATMEL nettsted.Noen RFID transponder er for startsperre funksjonen.

Er det noen billige tag med komplett løsning, og kan detektere bevegelige objekt?Jeg trenger bare å pinge og få svar fra taggen.

Vær anbefale for meg.

Hei,
Vol.34 No.3.

Hvis du er ute etter et system for å merke deg katt eller hund slik at du vet at de kommer og ikke noen annen skapning, så ta en titt på Praktisk Electronics
Vol.34 No.3.Du finner den på nettet, om ikke så gi meg beskjed og jeg vil opplastet den (7MB), eller sende det til deg på e-post hvis du vil PM meg med din adresse.
Et av prosjektene er det akkurat det du leter etter og veldig kostnadseffektivt.
Lykke til.

Kjære Gidimiz;
Vennligst send meg RFID søknad om dyr programmet.

dizayn (at) efes.net.tr

Hei,

feiutm9898 og uklar.Jeg sendte deg en fil via e-post.Jeg håper e kan motta 7MB.Hvis ikke, vil laste den opp her.
Lykke til.

Hei alle,Grunnet copyright problemene denne artikkelen, kan ikke lastes opp her.Artikkel fjernet/ Cl

Sist endret av gidimiz på 07 mars 2005 12:47, endret 2 ganger totalt

Hi feiutm9898,

Jeg tenkte å gjøre RFID også, men jeg vet hvor vanskelig det er å gjøre det, og anntena bli temmelig stort hvis jeg ønsker å konvertere RF i kraft.
Du kan bygge en liten sender med batteri, men da må du dekode innkommende signal og batteri løper ut ganske fort form alle RF støy ...
Så hvis du vil lese artikkelen vil du se at personen hvordan worte det brukt litt tid på å tenke på dette problemer, og dvs den beste måten han kom opp med.
Hvis du har en bedre ide om å overvinne kjæledyret carynig en bilbatteri, jeg vil være mer enn glade for å høre om det.
Lykke til.

gidimiz wrote:

Hi feiutm9898,

Jeg tenkte å gjøre RFID også, men jeg vet hvor vanskelig det er å gjøre det, og anntena bli temmelig stort hvis jeg ønsker å konvertere RF i kraft.

Hi feiutm9898,

Ingen behov for deler.Microchip har PIC for RFID!Jeg så det i en av sine forelesninger.Av en eller annen grunn i cant åpne deres hjemmeside nå.Den PIC har interne RF mottakeren integraded i PIC selv.det har også 3 loop antenes slik at mottaket kan fra X, Y og Z playn.
Hvis Microchip nettsted lastes, vil jeg legge til del her.
Lykke til.

Ok, det nettsted er på ...
Bare skriv i mikrobrikke nettsted i søkefeltet RFID, og du vil få alle PDF og noen dokumenter om hvordan du kan bygge RFID.

gidimiz wrote:

Hi feiutm9898,Ingen behov for deler.
Microchip har PIC for RFID!

Hi feiutm9898,

Sitat:

Du kan se at produktet: EM4005/4105, EM4469/4569 (RFID-koden) og EM4095, EM4094 (RFID-leser)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back