Ring Oscillator

C

ccw27

Guest
Jeg arbeider på en buffer basert på Maneatis papirene.Ruten og skjevhet er vist nedenfor.Jeg prøver å gjøre frekvens mer uavhengig av Vdd endre.Skjevhet ckt skal justere NMOS gjeldende kilde å motvirke forsyning endre men som jeg endre Vdd, frekvensen endres mye.Kan noen foreslå måter å forbedre tilgangen uavhengighet?

Takk
Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget

Det er kopi konstruksjon, hva er ditt VCO gevinst og lav pass filter spenningsområde, og hva er prosessen?
Hvis strømforsyningen er nok,
kan du prøve å legge til regulator krets over VCO vdd.

Jeg er bare å planlegge VCO.Som jeg endre Vdd fra 2.8 til 2.52 frekvensen endringer rundt 40 MHz.Jeg prøver å møte spec av Δf / ΔVdd <1% for oscillating frekvens på 250 MHz.Og jeg bruker TSMC 0,18 prosessen.

Takk

Båndbredden av bias generatoren er vanligvis angitt både til drifts-frekvensen til buffer etapper slik at bias generator kan spore alle tilbud og underlaget spenning forstyrrelser. (Sitert fra papir)

Takk aicer.Egentlig er jeg usikker på hva båndbredde i bias generator, er det lukket sløyfe respons på forsterkerkomponentene med kopi?Kan du utdype mer om det?Også hvor mye variasjon i Vdd bør jeg design opp til?

Takk

Som min erfaring, den regulator kan bidra til å redusere vdd brudd effekt.
Men hvordan prosessen brudd og temp drift?
de
er også problemer med å OSC design.Lagt til etter 23 minutter:Som min erfaring, den regulator kan bidra til å redusere vdd brudd effekt.
Men hvordan prosessen brudd og temp drift?
de
er også problemer med å OSC design.

For 1% Vdd variant Δf / ΔVdd <1%, men for 10% Vdd variasjon så det synes vanskelig å oppfylle spec.Hvor mye variasjon bør jeg satse på?

Takk

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back