rundskriv waveguide ... Model Attached ... Plz Hjelp

R

Rf ingeni

Guest
kjære freinds,

Jeg har modellert en enkel CWG som kan operere mellom 48 til 52 GHz.
Dens radius er 2.05mm og lengde er 18,15 mm.

Du finner den vedlagte modellen.

Jeg bare kjøre portene eneste løsningen, og fant at min E-feltet mønstre er skråstilt for både havner .... noe som gir svært dårlig S parametere.

Kan du fortelle meg hvor jeg er galt og hvordan kan jeg justere mine moduser / e feltlinjer med hensyn til integrering linjene.

vennlig hilsen

Sandhu
Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget

Kjære venner

Jeg har løst problemet, ved å hente "polarisere E felt" i magnetisering menyen .... feltene er få alligned og gir gode S parametere ........

Men nå vil jeg vite, hva er det Port Imepdance der HFSS har beregnet S parametrene ......Jeg mener hvis S parametrene varierer med frekvens ....... og S11 virker veldig bra på en bestemt frekvens ... noe som betyr at det er matchet bare denne porten ........

Så hvordan kan jeg få den impedans analyse .....???

TakkLagt etter 14 minutter:Jeg bruker både HFSS 9 og HFSS 12 ....

Så kan noen kropp fortelle meg, at hvordan kan vi bruke "polarisert E Field" av HFSS 9 alternativ i HFSS 12.

Jeg kan ikke finne det i HFSS 12, og simulerer den samme modellen i HFSS 12 gir de dårlige resultatene ................

Se vedlagte modell for HFSS 12 og dens havn feltet distribusjon figur ...

Takk

Jeg har simulert ur struktur

Resultatene er vedlagt
Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget

Det kecbackbencher resultat er riktig.Jeg har ikke fått den ideelle, den polariseringen av E gir ingen forskjeller for sirkulære waveguide.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back