S11 antenne bruker CST, ikke fungerer? Noen hjelp?

A

abuantenna

Guest
Hei, prøvde jeg å re-produsere resultater for én publisert slot antenne bruker MW CST. Den reults for S11 er svært langt fra hva som er i papir. De gjorde at bruk HFSS. Jeg trodde det vil være mulig å bruke CST også. Kunne noen prøve som bruker CST eller HFSS please? Hilsen

Hei, er du sikker på at dimensjonene er riktige? underlaget ser veldig tykk også, å reprodusere de resultatene du kanskje behov for å modellere form av fôret. håper dette vil hjelpe, Adel

Ja, jeg er enig. Men dette nøyaktig hva de nevnt. Det er 400 um. For de mater: Jeg synes det burde ikke være noe problem. Jeg sjekket inngangsimpedans og det er ca 50 Ohm som de skrev i avisen. Så bør det være ok. Kan være det er effekten av objektivet? Jeg har ingen objektiv i designe min, og de har det der som jeg kan forstå. [Size = 2] [color = # 999999] Lagt etter 42 minutter: [/color] [/size] Det virker som problemet i havnen dimensjoner. Jeg sjekket formen på e-field og det ser ikke fint. Jeg prøvde å følge CST guidlines men de er ikke arbeider med slike dimensjoner. Noen hjelp for gode dimensjoner? Ujordet CPW med 20 um signal linje og 24 um gap. [Size = 2] [color = # 999999] Lagt etter 36 minutter: [/color] [/size] Jeg løste problemet. Det virker som jeg må velge noen spesielle dimensjoner for porten med noen spesielle randbetingelser. Jeg brukte åpen fra xy retninger og åpne legge mellomrom eller topp og bunn. Det ser nå mye bedre. Thankks

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back