sample C kode for FPGA bildet anerkjennelse

T

T_Finn

Guest
for an fpga board that would allow a digital image to be processed and matched to a digital image stored on a computer hard drive.

Jeg jobber med et mål anerkjennelse prosjektet og ønsker å anskaffe et eksempel C algoritme
for en FPGA styret som ville tillate et digitalt bilde som skal behandles og passet til et digitalt bilde som er lagret på en datamaskin harddisk.Jeg har noen koder til andre FPGA applikasjoner, men jeg har ikke vært i stand til å finne bilde anerkjennelse C programmering, behage hjelpe !!!!!!!!!!Takk på forhånd.

Vennligst klargjøre hvordan C gjelder FPGA.De beste FPGA algoritmer er skrevet i en maskinvarebasert beskrivelse formuleringer som VHDL eller Verilog.

Ikke noe problem.C er algoritmen som beskriver hva du ønsker å oppnå.Det er konvertert til VHDL via et konverteringsprogram afterwhich en netlist er opprettet i tråkkfrekvensen eller annen trykt kretskort programmet.Jeg har en manual som beskriver noen FPGA programmeringsteknikker i C , men det inneholder ingen bildeprosessering utvalg programmer for å få meg i gang.Trenger C referanser !!!!!!

plz hjelpe meg om koding i C om fingeravtrykk recognization

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back