sample og holder, trenger din hjelp!

W

Welton

Guest
Takk på forhånd.Jeg designer en bryter hetten på prøven og venting.Jeg bruker overføring porter som bryter og en cap å holde prisen.Kontroll-signaler til å styre PMOS og NMOS er C og CZ, deretter:
a) For å unngå klokken feedthrough, bør Tr / TF av C / CZ være skarp eller ikke?Og er det noen optimalisert Tr / TF å unngå klokken feedthrough?
b) Hva blir effekten hvis det er en skew mellom C og CZ når du lukker bryteren?

Takk for hjelpen!

Jeg tror at hvis sendingen gate Transistor størrelser er store deretter deres kopling capacitances (Cgs og Cgd) vil bli stort, slik at du trenger en treg overgang i klokker.Hvis størrelsene er små, kan du ha en relativt raskere transistion.

For andre del .. du kan prøve å generere CZ fra C (ikke omvendt) ... slik at etter å holde capatior får decouled fra ip, den er koblet for videre behandling ....

Takk for innspill.

Sankudey, jeg var forvirret fordi du nevnte om generering CZ fra C, men ikke omvendt?Kan du forklare mer i mer detalj om del 2?

Også, jeg hørte at klokken feedthrough virkningen kan simulert, men kanalen lade injeksjon kan ikke.Så, hvor mye del som koster injeksjon være hvis forhold til klokken feedthrough?
Thanks again!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back