Saving padstack gjennom dyktighet i Allegro

M

manjeet_hp

Guest
Hei, jeg trenger å trekke ut og lagre padstacks fra fotspor til min harddisk sted. Jeg observerte at det å bruke fucnctions axlDBcreatePadstack, axlDBCreatePin kan vi opprette og lagre padstacks til design-fil. Noen har anelse om hvordan å hente / lagre padstack og lagre dem som. Pad. Jeg bruker Allegro 16.01. Thanks.

Hei manjeet_hp, foreslår jeg sjekke Skill skole på yahoo grupper. Du kan kanskje få svar der. Hilsen, M

Hei, kan noen klare mitt doubts.im nye til allegro verktøy samt pcb layout. her i allegro for termisk pads er det ingen alternativ som "strip bredde ',' indre diameter ',' ytre diameter '. det har bare bredde, høyde, offset X, offset Y, geometri. hvis jeg tar geometri som sirkel og bredde 1.1mm og høyde 1.1mm sin gir meg en større pute enn en vanlig pad. hvorfor det gis ut this.how det er forskjellig fra termiske lettelse pad brukes til strømforsyning. takk på forhånd .....

Jeg er ikke sikker på om jeg forstår spørsmålet ditt, hvis du liker å ha definere termiske for din pads du kan gjøre det i padstack editor. Også du kan angi egendefinerte termiske for hver form. Bruker du positive eller negative fly? M

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back