Sende BER vs Eb / No verdier fra PHY til MAC lag i Cross Layer Design

T

tarakapraveen

Guest
Jeg gjør prosjektet på Cross Layer Design. I dette er jeg implementere fysisk lag arbeid med MIMO OFDM. Hovedmålet er å sende programmene avhenger av Kanal betingelser ved å vurdere QoS parametere. Jeg ønsker å overføre BER vs Eb / No verdier fra PHY til MAC-laget. Er det mulig? I så fall Hvordan er det mulig? Takk på forhånd

Vel .... så vidt jeg vet er disse parametrene BER og Eb / No i fysiske laget ....... Hvis du ønsker å se effekten av kryss-lags design bør du se etter en felles parameter mellom PHY og MAC lag ... som kapasitet, spektral effektivitet og total throghput.

hei takk for ur svar. Er det mulig å gi data dvs. BER og Eb / Nei til Input av Network Simulator. Hvis så plz gi forslag til hvordan å gi våre datafile til ns2 innspill? Takk på forhånd PraveenGoud

Jeg tror du kan ..... men jeg vet ikke hvordan du gjør det i ns2 .. beklager mann Best Regards,

de grunnleggende svaret du trenger er hva som krysser lag design? kryss lag designen er ny metodikk som er egnet for trådløse kanaler på grunn av sine iboende egenskaper falming, forstyrrelser etc. oppgavene fordeles på hvert lag forblir de samme, men algoritme eller protokollen som er utviklet er testet over hele protokollsuiten. ur grunnleggende spørsmålet om å overføre BER til MAC er ganske patetisk. u kjenner den lagdelte tilnærmingen bare forenkler i oppgavetildeling og kryss lag utforming betyr bare flerlags design i motsetning til lagvis design. bye håp, det være seg av noen verdi til u.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back