Separate grunnlag for analoge og digitale blokker

C

calculus_cuthbert

Guest
Hei,

Jeg designer en LC VCO som er etterfulgt av en frekvens skillelinjen.Er det nødvendig å ha separate grunn til analoge og digitale blokker?

Hvis det er så hvordan skal jeg gjøre det på bordet uten å bruke en trippel godt prosessen?Underlaget er felles for analog og digital blokker ..så er det mulig å ha eget grunnlag, uten en trippel vel prosessen??

Takk.

calculus_cuthbert wrote:

Hei,Jeg designer en LC VCO som er etterfulgt av en frekvens skillelinjen.
Er det nødvendig å ha separate grunn til analoge og digitale blokker?Hvis det er så hvordan skal jeg gjøre det på bordet uten å bruke en trippel godt prosessen?
Underlaget er felles for analog og digital blokker ..
så er det mulig å ha eget grunnlag, uten en trippel vel prosessen??Takk.

Avhenger av prosessen, men hvis du har en dyp grøft alternativet så jeg vil anbefale å plassere en guardring rundt digitale delen knyttet til digital GND, deretter tegne en ring av dyp grøft isolasjon (i motsetning til grunne grøfter isolasjon [STI]), deretter en annen guardring rundt utenfor knyttet til analog GND.Det bør bemerkes at de største ringen av dyp grøft isolasjon de mindre effektivt det er, så hvis det digitale er stort og analog relativt liten deretter trekke guardring / dti / guardring struktur rundt analog med GNDs byttes.

Du må kanskje se opp prosessen manual for hvordan du får disse til å passere LVS, er det sannsynligvis et substrat navngi laget du kan bruke.

Hei!
Jeg bruker kaliber for bekreftelse, og
jeg er interessert, er det noe som JoinNets i kaliber som den er i Assura?
tripple lag og legge til nye GR, ikke er reelle, fordi jeg ikke kan endre oppsettet ...

flere mounth siden hadde vi problemer med A & D grunnlag, men vi
har brukt Assura, og ved hjelp joinnets i skjematisk vi virtualy har koblet denne garn, og i utformingen vi
har koblet den ved Metal laget, og som resutl Lvs var riktig, RCX løp og SD ADC vært gjort:)))

I tillegg til alle råd, bør du bruke CML flops for høyfrekvent dividers.De er motstandsdyktig mot underlaget støy og innføre lite underlaget støy.Du ville ikke kreve to separate grunnlag da.Dette er bare håndterer problemet på rotnivå.

Hei alle,

Takk for forslag.

Jeg bruker et pre utformet JK flip flop å designe en frekvens skillelinjen.Så jeg kan ikke endre flip flop.Hvordan kan jeg gå da?

Hvordan kan jeg redusere underlaget støy?Jeg har ikke et alternativ å bruke en trippel vel prosessen.

Jeg vet ikke teknikken for å sette et vakt ring.kunne noen behage hjelpe meg?Hva gjør en vakt ring gjøre?Hvordan det lavere underlaget støy?og hvordan og hvor skal jeg plassere vakt ring ..

Takk

Adamar wrote:

Hei!

Jeg bruker kaliber for bekreftelse, og jeg er interessert, er det noe som JoinNets i kaliber som den er i Assura?

tripple lag og legge til nye GR, ikke er reelle, fordi jeg ikke kan endre oppsettet ...flere mounth siden hadde vi problemer med A & D grunnlag, men vi har brukt Assura, og ved hjelp joinnets i skjematisk vi virtualy har koblet denne garn, og i utformingen vi har koblet den ved Metal laget, og som resutl Lvs var riktig, RCX løp og SD ADC vært gjort:)))

takkeside Deepak ..

Kan du forklare hvordan vakt ringer hjelpe isolere den begrunnelse?

Også skal jeg ut ntap vokte ringer eller ptap vokte ringene rundt digitale blokk?

I kaliber, kan du velge Koble NET BY navn fra LVS alternativet.

Bye bye

calculus_cuthbert wrote:

takkeside Deepak ..Kan du forklare hvordan vakt ringer hjelpe isolere den begrunnelse?Også skal jeg ut ntap vokte ringer eller ptap vokte ringene rundt digitale blokk?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back