Ser for kretsskjema av en elektrisk ovn

S

Shogun_boyz

Guest
Kan noen hjelpe meg om elektriske varmeapparatet?noen koblingsskjema hjelper også?

Hva om det.Ønsker du å foreta en varmeovn kontroller (termostat).

ja jeg vil gjerne lage varmeren som kan kontrollere varmen.som er når den har den innstillingen temperaturen det vil mantain det.for eksempel når jeg varmer den ved 80 grader det vil opprettholde det.kanne any1 hjelpe meg.

Ønsker du å foreta en analog termostat eller en digital termostat ved hjelp av en mikrokontroller.Er det ment for å lære eller er det for faktisk bruk.

For generelle skisserer, kan du ta enkle elektriske varmeapparatet.
Sett en tempeature sensor som konverterer temperaturen i spenning.Koble comperator kretsen som vil compair denne konvertert spenning med en referanse spenning.Denne referansen spenningen vil bli hentet fra et potensiometer som vil indikere brukeren (din, s)-innstillingen for ønsket temperatur.
Koble en relé til comperator, s produksjon.
Så, varmeren vil få avslutte så spenningen går over referansen temperatur.
Fra året før kan også koble til skjerm for temerature.
Se nettstedet www.electronics-lab.com
Pl.gjerne ha mer hjelp.

Jeg vil bare bygd den for mitt prosjekt.Jeg ønsker å lage en enkel ovn som kan kontrollere varmen.hvis noen har en krets det vil hjelpe også.
p / s: - Jeg har funnet noe lignende i dette domenet, men jeg forstår ikke helt den krets
dette er anotheer personen problem similarwith meg -> http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=160339&start=0

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back