Serial EEPROM

V

vikky

Guest
Jeg vil ha tilgang til 15 enheter med en EEPROM.I tenkt å bruke seriell EEPROM.Can noen foreslår en I2C EEPROM som rommer 15 adresser.

Med takk
og hilsen

Vikky

hva er minnet krav?hva er responstiden krav fra minnet?Hvis du ikke kjører ut av IO linjer da trolig kan du dele de ingen chips i 2 sett, bruker separate data linjer for hvert sett, men én klokke linje.Det er mulig ved hjelp av noen triks med chip select / separate data linjer.

FL_KNV

Sitat:

Det er mulig ved hjelp av noen triks med chip select / separate data linjer

vikky wrote:

Jeg vil ha tilgang til 15 enheter med en EEPROM.I tenkt å bruke seriell EEPROM.Can noen foreslår en I2C EEPROM som rommer 15 adresser.Med takk og hilsenVikky

hello fvm og FL_KNV,
Jeg ønsket å kontrollere 15 LCD-skjermer med en enkelt controller.Using samme klokke linje for både chips, vil det ikke være vanskelig å balansere timing.is det ikke bedre å gå for SPI chip som kan innkvartere opp til 64 addressess?

hello Kabanga,
Takk for forslag ... som er bedre AT93C46 eller 25LC256.i har jobbet med 93C46 og det er lett å programmere som chip.i dont har mye ideen om 25LC256.

Thanku alle u for svaret ditt.

vikky wrote:hello Kabanga,

Takk for forslag ... som er bedre AT93C46 eller 25LC256.i har jobbet med 93C46 og det er lett å programmere som chip.i dont har mye ideen om 25LC256.

swapgo wrote:

Dette er en referanseguide, ikke brukerhåndboken.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back