Siemens C35 DTMF og RS232

S

Slemi

Guest
Hei alle,

vet noen hvordan du kobler Siemens C35 (eller A35, M35), slik at jeg kunne bruke både seriell kommunikasjon (RS232) og lyd (MIC input og output PHONES)?

Takk!

PS: Jeg trenger link til siden, fordi jeg ikke har nok poeng til å laste ned noe.

Siemens C35 kontakten har både seriell port og lyd pinner.Men serieport er 3.3V logikk nivå.Å koble til PC, må du bruke enkelte nivå omformer.

Søk på google etter C35-pinners-kontakt, vil du få noen svar.Jeg har pinnen diagrammet men dont du vil laste ned.

Problemet er at når jeg bruker RS232 Jeg kan ikke bruke lyd og omvendt.Alle begrep?

Er du sikker på at du ikke forstyrrer de spenningsnivåer.Oppriktig jeg aldri har brukt lyd pinnene på mobil.Jeg har brukt RS232 pinnene uten problem.

Hvis jeg bruker bare RS232 Jeg har ikke noe problem, virker det OK for meg også.

Hva jeg vil gjøre er å ringe en telefonsvarer samtaler med mikrokontroller, men også samtidig Jeg ønsker å lage lyder med mikrokontroller og dette høres jeg vil høre på den andre telefonen.Det er for måling av temperatur, og ved hjelp av noen data flash jeg kan lagre phonems og spille dem å høre hva temperaturen er.Jeg tryed å bruke boden serielle og lyd, men det ser ut for meg, at når jeg gjør tilkoblinger på kontakten som gjør lydutgang på kontakt, jeg kortslutte RS232 linjer, og dette er problemet, så jeg spurte om noen vet hvordan du kobler til at Booth (lyd og seriell) kommunikasjon mulig.

Hei Slemi,

Jeg bruker konfigurasjonen du trenger uten problemer på "gamle" Siemens telefoner hyggelig se vedlagte skjemaer (bare audi del).

håper dette hjelper og beste hilsen
Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget

Jeg skal prøve å bruke dette sammen med serienummer pinner, og jeg får se hva som vil skje.Takk for nå.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back