T
trashbox
Guest
1) Mange sigma-delta-modulator's Simulink modeller omfatter noen få blokker, som får verdien kan være 0.5/1.0/2.0.Hvordan avgjøre om gevinsten blokken er nødvendig og hvordan man skal avgjøre disse få verdier?
PS, The pic (SDM.jpg) er et eksempel.A1 (A2, B1, B2, B3, C1, C2) blokken er det jeg nevnte gevinst blokk.Dette bilde er fra Richard Schreier s håndbok.2) Jeg lastet ned gratis sigma-delta-modulator verktøykasse fra
h ** p: / / www.mathworks.com / matlabcentral / fileexchange
Jeg som eksempel står skrive (en plot.m fil som inneholder linjene på høyre side av spekteret) og finn frekvensen-domenet plot kan ikke jobbe (tid-domenet plot kan arbeide hvis jeg skriver et plot.m fil som inneholder linjene til høyre tid-domene figur).
The Matlab prompt tips:
??Forsøk å kjøre skript plottet som en funksjon.
Feil i ==> plot på 21
plot (linspace (0,1, N / 2), DBV (spec (1: N / 2)));
Jeg er sikker på at dbv.m eksisterer i den samme banen med plot.m
PS, The pic (Toolbox.jpg) er også fra Richard Schreier s håndbok.
Hva er dine meninger?Mange takk.
Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget
PS, The pic (SDM.jpg) er et eksempel.A1 (A2, B1, B2, B3, C1, C2) blokken er det jeg nevnte gevinst blokk.Dette bilde er fra Richard Schreier s håndbok.2) Jeg lastet ned gratis sigma-delta-modulator verktøykasse fra
h ** p: / / www.mathworks.com / matlabcentral / fileexchange
Jeg som eksempel står skrive (en plot.m fil som inneholder linjene på høyre side av spekteret) og finn frekvensen-domenet plot kan ikke jobbe (tid-domenet plot kan arbeide hvis jeg skriver et plot.m fil som inneholder linjene til høyre tid-domene figur).
The Matlab prompt tips:
??Forsøk å kjøre skript plottet som en funksjon.
Feil i ==> plot på 21
plot (linspace (0,1, N / 2), DBV (spec (1: N / 2)));
Jeg er sikker på at dbv.m eksisterer i den samme banen med plot.m
PS, The pic (Toolbox.jpg) er også fra Richard Schreier s håndbok.
Hva er dine meninger?Mange takk.
Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget