SIM900b AT kommando problem - ATD * 566 #! hjelpe trengte!

• Thread starter mahmudur.rahman
  • Start date
M

mahmudur.rahman

Guest
Hei, jeg jobber med SIM900b GSM-modul. i vårt land må vi sjekke vår balanse ved hjelp av denne kommandoen - * 566 # (Grameen Phone). det er mulig å gjøre for noen operatør gjennom enhver mobil. men jeg skrånende gjøre det med SIM900b. Jeg prøvde følgende kommando - ATD * 566 # men det viser feil! er det noen annen måte? må jeg endre noen innstillinger? forresten, kan jeg lage stemmen ringe og sende sms.

Les at kommandoen manualen, spesielt om + CUSD kommando, ustrukturerte tilleggstjenesten data. Eller søk tidligere tråder med søkeordet CUSD.

ohh! thnx ... jobbet som sjarm! Jeg brukte på + cusd = 1, "* 566 #" \ r men, hvordan kan jeg gå ut fra CUSD menyen, skrånende finner kommandoen exit. er det noen kommando for å avslutte økten?

ved + cusd = 1, "* 566 #" \ ri bruke den, men feil, pls hjelpe min SIM er bruk for balanse Recharge. [COLOR = "Silver"] [SIZE = 1] --------- - Post lagt på 10:41 ---------- Forrige post var på 10:38 ---------- [/size] [/color] ved + cusd = 1, "* 566 # "\ ri bruke den, men feil, pls hjelpe min SIM brukes for balanse Recharge.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back