Simulator for kompilering eller montering av en prosess?

D

donkey41

Guest
noe gale spørsmål .. men bare lurer på om noen vet noe simulator for "samle" eller "montering" prosessen? Jeg var faktisk simulere en enkel blokk med kode i MPLAB som bruker et bibliotek (produsert av 'Maestro') .. så snart jeg opned en include-fil (brukt av bibliotek-kode), jeg bare ble forvirret av for mye "ifdef" & "ifndef" declrations (eller hva). På det tidspunktet tenkte jeg på en slags simulator, med hjelp av noe som jeg kunne se, (hovedsakelig) som kode det tar fra include file og andre respectiv filer og (andre) hvordan det kombinerer dem for å produsere en HEX fil. Hvis dette spørsmålet er for dum .. Så jeg beklager det og spamming. hilsen.

Hei vel spørsmålet ditt ikke er DUMB.I må si at noen ganger når du bygger en pakke det kan være forvirrende hva som er inkludert ett hvor er bryteren for å slå den på. På gnu ting er litt mer håndterlig fordi det vanligvis skjer på gjør fila. On embedded envirements avhenger det av hvert produkt. Og jeg er affraid at det ikke finnes simulatorer til å hjelpe deg. Det eneste er å grave i lib dokumentasjonen for å lære hvordan å konfigurere den. Den # ifdef makroer er nøkkelen i C og assembler de avhenger av assembler, noen bruker en syntaks nær c macroprocessor.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back